Wednesday 15 November 2017

2b Handels System


I en uptrend, hvis prisene går gjennom den forrige høye, men ikke klarer å gjennomføre og umiddelbart faller under den forrige høye, er trenden egnet til å reversere. Den omvendte gjelder for downtrends Vic Sperandeo i Trader Vic Methods of en Wall Street Master. 2B-prinsippet får sin makt fra det store antallet stop-loss-ordrer i X-området. Mange forhandlere som kjøpte breakout, vil få sine stoppordre der, så hvis prisene faller under den blå linjen, stopper disse stoppene, kjører prisene tilbake ned med strekk Hvis du går inn i en kort tid etter hvert som pausehandlerne er ute av sine stillinger, kan salgsspredningen drive din handel inn i grønnen så fort at før du kan legge inn din stoppordre, har prisene gått langt nok i din fordel for å sette ditt første stop-loss i pause selv. Den inverse er like effektiv for 2B-bottoms. Another navn for 2B er våren. Forestill deg den blå linjen i grafikken som et gummibånd. Jo større pokken over den blå linjen, desto sterkere de reverseringspotensial hvis breakout mislykkes Dette samme prinsippet virker på feil trekantutbrudd og mislykkede trendline breakouts Hvis du var uheldig og kjøpte breakout, i stedet for å sette bare et stoppfall på X, vurder å gjøre det et stopp og revers Dette mønsteret oppstår på toppen og botten av konsolideringer, samt ved store reverseringer. Jeg vil diskutere i detalj om et av de mest konsistente handelssystemene jeg bruker til dagshandel. Dette konseptet ble introdusert av Trader Vic i sin bok Methods of Wall Street Master I endret dette litt for å passe til min personlighet, men kjernekonceptet er det samme.2B som per Trader Vic. I en opptrend, hvis en høyere høy er laget, men ikke klarer å gjennomføre, og da prisen faller under tidligere høy, så er trenden egnet til å reversere Det omvendte gjelder for nedtrender. Anvendelsen av denne strategien er hovedsakelig knyttet til trendidentifikasjon og deretter påføring av de rette områdene for støtte og motstand. Med de fleste definisjoner er en støtte og motstand a Reas er hvor prisen er enten aksepterte kjøpere som går inn i eller avviste selgere, men går i gang. Men hvor ofte har du sett at prisen bryter de såkalte støttemotstandslinjene bare for å falle tilbake eller rally? Dette er når de fleste av oss gjør kommentarene som Market tok mine stopp ut og deretter rallied eller reversert tilbake De var etter mine stopp osv. Fordi klarte penger vet hvor de fleste stoppene er samlet og prisen spyler gjennom disse nivåene og de samme spillerne vender seg om deres posisjoner. Strategien jeg skal skissere kan brukes til alle tidsrammer Det kan brukes om du handler eller svinger handelen. Men du må følge de samme reglene på alle tidsrammer om det er daglig, 1 time eller 5 min. To typer handler kan brukes via denne strategien. Trend Trade. Counter Trend Trade. Trend Trade Jeg skal ikke slå til døden hva en trend betyr. Men det er viktig å vite hvordan du identifiserer trenden. Den tidsrammen du identifiserer trend betyr mer fortjeneste eller mindre fortjeneste. 5 min trend er kraftigere enn en 1 min trend, 30 min trend er kraftigere enn en 5 min trend, 4 timers trend er kraftigere enn en 1 timers trend osv. Vi alle kan erkjenne at høyere tidsrammen styrker trenden. Det du trenger for dette strategi. Minste 2 tidsrammediagram Jeg vil anbefale 3 tidsrammer atleast. I bruker 1 hr, 15 min og 5 min diagrammer. Slik handler du med denne strategien.1 Identifiser trenden i et 1 timers diagram hvis du ikke er komfortabel med 1 hr, du kan også gjøre 2 timers eller 4 timers diagrammer. For eksempel hvis du gjør 4 timers diagram som trendankerdiagram, blir oppføringene dine basert på en 1 eller 30 min kort Færre handler, men høyere odds Jeg liker å ta flere handler så Jeg bruker 1 time som min anker trend diagram.2 Hvis trend er nede, bryter prisen vanligvis litt tidligere støtte Marker de prisbjelkene som bryter disse lavene. Det er de høye i linjen som bryter tidligere støtte som blir motstandsnivå. Samme reversert for trend og pris som går forbi høyt. I 1 timers diagram av ES nedenfor har jeg merket støtten an d motstand levels.3 Nå er det på tide å gå inn i en lavere tidsramme for å velge oppføringen og stoppe nivåene.4 Jeg går til min 15 min diagram og ser de etterfølgende stolpene på motstandsnivå For å være en sterk kandidat til å handle , bør prisen aldri lukke over det motstandsnivået Dette øker oddsen for din handel for å trene.5 I 15-diagrammet nedenfor kan du se at prisen aldri er lukket over det tidligere motstandsnivået, det høyeste av linjen som brøt det tidligere støttenivået .6 Du kan fortsatt ikke ta den handelen ennå. På dette punktet går jeg til et 5 min diagram og ser etter en oppføring Jeg vil at følgende skal skje for å legge inn en trade. a Pris reversert ved tidligere motstandsnivå. b Pris for å gjøre et studsforsøk Dette er poenget hvor mange tror at de har gått glipp av det mindre rallyet og ønsker å jage prisen ved en hvilken som helst pullback. c Når det studsforsøk selges, vil oppføringen min være på den første første 5 min-linjen som lukkes under den forrige linjen. I eksemplet nedenfor viser jeg den samme 5 min-baren der oppføringen ønsket Skjønnheten i 2B mønsterhandler er at disse handlene vanligvis er 1 2 eller 1 3 risikobelønningshandel. Hvis du har feil, har du galt med det samme, og du må ikke sette store stopp. Profitmålene kan være etter eget skjønn, men vanligvis vil du skala ut av disse på flere prisklyngenivåer. Første stopp vil være høyest på linjen som ble avvist på ditt 1 timers diagram. Men når du begynner å skalere ut av fortjenesten, flytter du stoppene for å bryte jevn og legge ned mål er å ikke gi noen fortjeneste du har, hvis det er mulig. Noen ganger gir disse handlene deg 1 10 eller 1 20 risikobelønn, hvis du har en løper. Du kan bruke disse som retningslinjer og modifisere dette for å passe din handelsstil, jeg vil dekke counter trend handel i en annen artikkel.2b Reversal. How å handle 2b reversals. The 2b reversering diagram mønster er uten en skygge av tvil min favoritt favoritt diagram mønster for handel For meg 2b reversering epitomizes alt om måten prisen beveger seg, Støtten blir motstand, stopp huntin g og markedet beslutningstakere forhandler spill. 2B prinsippet får sin kraft fra det store antall stop-loss ordrer i området av X Mange handelsfolk som kjøpte breakout vil ha sine stopp-tap bestillinger der, så hvis prisene faller under den blå linjen de stopper vil bli rammet, kjøre prisene tilbake med trykk. Hvis du går inn i en kort tid etter hvert som breakout-forhandlerne står ut av deres posisjoner, kan salgsstyrken drive din handel inn i det grønne så fort det, før du kan gå inn i stoppestedet ditt - løsningsordre, prisene har blitt flyttet langt nok til å sette ditt første stopp-tap i ro. Selv omvendt er like effektivt for 2B-bottoms. Another navn for 2B er våren. Forestill den blå linjen i grafikken som et gummibånd. større pokeet over den blå linjen, desto sterkere er reverseringspotensialet hvis breakout mislykkes. Det samme prinsippet virker på mislykkede trekantutbrudd og mislykkede trendline breakouts. Hvis du var ubøyelig og kjøpte breakout, i stedet for å sette bare et stoppfall på X, vurder å gjøre det til en stopp-og-omvendt Dette mønsteret skjer på toppen og botten av konsolideringer, så vel som ved store reverseringer. Gjenta reglene for å handle en 2b reversering lenge, i en uptrend. Jeg har studert 2b reverseringer i årevis nå jobber de samme dag om dagen. Ikke ta mønstrene for bokstavelig talt. Det handler ikke om antall barer lys. Det handler bare om hvordan markedsførerne har presset prisen gjennom støtte og motstand for å manipulere markedene 2b reverseringer arbeid på hver tidsramme på hver valutaindeks eller vare. Se min korte 2b-reverseringsvideo under. Trading 2b reversals video Del 1.Trading 2b reversals del 2.

No comments:

Post a Comment